1/03/2008

LEEDS DISELUBUNGI SALJI

SUBHANALLAH..!! ALLAHUAKBAR..!! ALHAMDULILLAH..!!

pada pukul 8.30pagi, 3 january 2008, aku dikejutkan oleh sahabat flat aku.. afif menjerit..

'bangun2, snow weh..!!'

haaa, dengan muka mamainya, aku terus mencapai langsir dan terus menyelak langsir untuk melihat sendiri kebenaran jeritan afif. subhanallah! betol, menerusi tingkap aku yang viewnya yang tak cantik langsung, kelihatan salji turun dengan lebatnya. aku terus menjerit..

'weh, siap2, jom main snow, kang habis, rugi'

kami masing2 menyiapkan diri untuk ke padang bola di depan hall kami, sambil menangkap gambar dan video. abis satu padang kitorang sepah-sepahkan. siap buat snowman yang comel. setelah sejam berada di padang bola kami semua puas. dan dalam kebekuan. kami pulang dengan seronoknya.

sesampainya di bilik, masing-masing menghadap laptop untuk meng'upload' gambar dan video dan gambar, esp dalam youtube dan friendster. hilfi siap buat video presentation. mantap. lihatlah video, yang dibuat oleh hilfi. hayatilah.


2 comments:

Kalam Sepi said...

samelah ngn adik2 kat sini, excited snow turun =D

counting the days nih, nak balik msia sudah, less than 5 months ;)

all the best! may Allah facilitate your affairs, ameen~

umar alfateh said...

best tul...jarang main salji kat sini..sejuk sangat..